neděle 1. března 2020

Jaro dělá pokusy

... a já jsem si málem rozbila svoji "věštící" kouli :-)



Krásný březen :-)
Jana

9 komentářů:

  1. krásné fotky,hezké jarní dny,Sv.

    OdpovědětVymazat
  2. Ha! Vytáhly jsme jí na stejné téma! Já si na ní vzpomněla včera na večer, když vylezlo sluníčko a tak jsem si trochu s ní zablbla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si ji málem rozbila, to bych i slzu uronila :-)

      Vymazat
  3. Jak mají všichni radost z prvních jarních kvítků :-) Samozřejmě k nim patřím taky :-) Moc pěkné fotky. Romča.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S dcerou skoro denně počítáme kolik máme nových krokusů :-) Jo jaro, to mám moc ráda.
      Krásné dny, Jana

      Vymazat
  4. Svěží, voňavé, přitažlivé, barevné, omamné, prostě všechny atributy, které nás na jaře přitahují.
    Děkuji za skoro jarní fotečky, už k tomu chybí jen ptačí koncert!

    OdpovědětVymazat