pátek 20. března 2020

Velikonoční dekorace

...něco jiného než šití roušek :-)

V ideálním čase, bych sehnala lepší květináčky, ale musela jsem použít to co bylo doma :-)




Tak jsem se trošku zrelaxovala a můžu pokračovat v šítí roušek :-)
Mějte co nejlepší dny :-)
Jana

10 komentářů:

  1. Jani, to je krásna veľkonočná dekorácia! a Tie olúpané konáriky ako paličky sú veľmi pekné! Tiež začínam rozmýšľať, čo by sme veľkonočného doma spolu vyrobili...Tak snáď čoskoro sa zasa oteplí a už bude poriadna jar :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, květináče super! Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý nápad. U mne je momentálně absolutní absence jakéhokoli nápadu... takže jsem do truhlíků napíchala umělé tulipány, kočičky a zlatici, ještě k tomu dodám nějaké větvičky a na dveře věnec který mám na střídačku s jiným jarním. Na to aby mi to ukradli to stejně stačí....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem si dát pauzičku od šití roušek a něco si vytvořit :-) ...teď jsem přesedlala na knihy a vycházky :-) Pěkné dny, Jana

      Vymazat