neděle 8. března 2020

Co jsem dělala o víkendu

... v sobotu bylo pošmourné počasí, tak jsem ho využila k šití srdíček, které použiji jako drobné dárečky, když chci někomu udělat radost :-)

...neděle byla naopak krásně slunečná, tak dostala naše vrba jarní sestřih. Ostřihané větve jsem zbavila kůry, abych pak měla kmeny pro své stromečky, samozřejmě pod chlupatým dozorem :-)


Krásný týden :-)
Jana

6 komentářů:

  1. Janičko, moc děkuju za milou návštěvu a komentář :-) U Vás je krásně! Máte šikovné ruce. Kroucenou vrbu zatím jen tiše závidím, my ji máme zatím jen na chatě, ale musím si ji namnožit a píchnout do zahrady i doma. Jen se trochu obávám, že s mou potřebou tvoření bude často "na ježka" :-D Mějte krásný den. Romča.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. až se vám vrba rozroste do takových rozměrů jak nám (a netrvalo to tak dlouho) tak bude spousta materiálu na tvoření :-) Krásné dny, Jana

      Vymazat
  2. No srdíčka jsou parádní! Zvlášť ta puntíkatá.... já jsem ho také zkoušela šít, a ačkoli jsem zvyklá šít, dokonce jsem zvyklá šít takové piplačky jako jsou panenky i s fukčním oblečením, tak to srdíčko mi dalo docela zabrat!Vrbu jsem měla krásnou vzrostlou, jenže mi jí zavraždil jeden druh housenky. Takže vrba nět, a tím pádem ani větve na věnečky či jiné tvoření pro jarní příležitosti...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už se nesnažím tam všívat sňůrku, ale dodávám ji tavnou pistolkou, tak mi jdou daleko víc od ruky :-) Po vrbě jsme toužila dlouho, první snahu mít vrbu nám rozmluvil předchozí pes, který ji totálně okousal, ale této se už daří. Zato tento pes nám rozmlouvá snahu mít ginko :-)

      Vymazat
    2. Však on nám jí také labík po zakoupení skousl podle svého vkusu, takže z ní místo stromku byl mnohokmen! Gingo chce velkou plochu, není to v dospělosti žádný drobek a vzhledem k tomu, že i když to tak nevypadá, patří mezi opadavé jehličnany ani mu moc neprospívá zakracování a sestřih. Nicméně zas roste docela pomalu...

      Vymazat
    3. my hledali strom na místo velkého ořechu, ale po psím zásahu se nebojím, že by z něj vyrostl obr ...už druhý rok se krčí v zahradě

      Vymazat