pondělí 24. února 2020

Ráno v přírodě

... ráno bylo krásné a tak jsem vyrazila na kočičky a ulovila i jiná zvířátka :-)



Krásné dny :-)
Jana


18 komentářů:

  1. Jani, to jsou nádherné úlovky, moc povedené fotky. Kolem nás u lesa také běhají srnky, ale nikdy nemám s sebou zrovna foťák. Ty jsi byla ve správnou chvíli na správném místě a měla jsi nabito. Tzv. lovy beze zbraní.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, měla jsem foťák v pohotovosti a dobrý objektiv :-)
      Krásný víken, Jana

      Vymazat
  2. To jsou nádherné fotografie. U nás jsou také srnky na loukách blízko lesa, ale po podzimních odlovech a výskytu vlků v poslední době se stavy docela snížily, tak že na větší stádo se natrefí málokdy. Moc krásné fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, největší stádo jsem viděla v místek kde se fotí tvz. Moravské Toskánsko ...stádo asi 60 kousků. U nás sem tam srnka a tady jsem měla štěstí a foťák v pohotovosti. Krásný víkend Jana

      Vymazat
  3. Srnčí fotky jsou super! Takhle se mi tedy doposud nezadařilo. Akorát tak na hodně velkou dálku... a to ani nebylo poznat jestli to je pes nebo srnka :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, měla jsem správný objektiv a štěstí :-)

      Vymazat
    2. Můžu vědět co máš za sklo?

      Vymazat
    3. Já měla Tamron 70-300 makro, ale šel do světa, používala jsem ho minimálně. Teď mám Nikon 50 - 200, ale stejně nejvíce používám 18-105. Je pro mě nejuniverzálnější. Někdy ho používám jen jako padesátku a učím se zoomovat nohama.

      Vymazat
    4. my máme ještě pevnou 30 a pak 18-105, ale do přírody nosím právě 70-300 :-)

      Vymazat
    5. Jo, to je dobrá volba... Já si tu dvoustovku vozím jen když jezdím na výlety. Protože to mám batoh. Jinak ne a nosit ho po kapsách moc nejde...

      Vymazat
    6. jj, je těžký jak kráva :-) ale když jdem jen tady v okolí, tak dcera nese batoh s pitím pro nás a psa a já si vláčím foťák :-)

      Vymazat
  4. To jsou nádherné fotky.Taky se mi teď často podařilo vyfotit srnky,ale tobě se podařilo v běhu a to je fakt nádherné.Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky plné akce, plné života.
    Já jsem něco podobného zažila v úterý večer a všechny ty srnky, mufloni, jeleni, zajíci a veverky, co mi skákali před autem, no měla jsem stažené půlky. Za bílého dne je to větší romantika.
    Děkuji za skvělé fotky a doufám, že kočičky dělají ve váze parádu, krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zvířata na silnici nemám ráda ...naposledy jsem je potkala na náledí a v dědově autě, které je lehučké a nezastaví, tak rychle jak naše ...naštěstí srnky to zvlály :-)
      Krásný víkend. Jižní Morava hlásí momentálně slunečno :-)

      Vymazat