čtvrtek 2. února 2017

Zasněženo II.

... dovolila jsem si tady v úterý postěžovat na sníh a neměla jsem to dělat :-)
Protože padal a padal ...až ho bylo větší něž velké množství :-(
Hned ráno jsem zapadla při výjezdu z garáže. A cesta do práce ...nebojím se jezdit na sněhu, ale ta cesta nebyla vůbec protažená :-( jsem ráda, že mi to neujelo do příkopu.

Na druhou stranu musím uznat, že zasněžené stromy jsou krásné a kdyby ještě byla modrá obloha a svítilo sluníčko, tak bych si snad ani nestěžovala :-) ale to co je na silnicích mě děsně štve :-)))
 
Krásné dny
Jana

2 komentáře:

  1. Jani, tak jsem ráda, že jsi cestu do práce zvládla, v tomhle počasí možná radši autem ani nevyjíždět... :-(
    Fotky zasněženého města jsou krásné, prostě zima jak má být. :-)
    A tulipánky máš nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych raději auto nechávala doma, ale bohužel nám nejede autobus tak, aby dcera stíhala začátek vyučování :-( Dnes jsme jely autobusem a přišla o celou hodinu a do další přišla pozdě :-(

      Vymazat