sobota 25. února 2017

Další přírůstek do knihovny

...po včerejší návštěve knihkupectví :-)
Musím podotknout, že nikdy neodcházíme z knihkupectví bez přírůstků :-)

Tuto knížku jsem si pořídit chtěla :-)
...občas s dětmi zabrousím i na téma umění, tak abychom si trošku rozšířili obzory.


...s dcerou jsme už navštívili mnoho míst, ale ještě jsme nebyli v galerii (což plánuji v brzké době napravit).  Díky této knize půjdeme poučeni a připraveni. 

...na knihu o módě jsem narazila náhodou, ale moc se mi líbí :-)
a jako bonus byla za fajn cenu.


A ještě jednu knihu do družiny. Od spisovatele Jiřího Holuba jsme četli v ŠD knihu Jak se zbavit mstivý Soni a moc moc se dětem líbila (četla jsem ji loni i letos), takže když jsem objevila další knihu nebylo o čem přemýšlet.

Klidnou neděli :-)
Jana

2 komentáře:

  1. Teeeeda, to vypadá perfektně. Taková kniha o umění pro ty mladší, to je teda skvělý tip. Děkuji moc, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec není zač :-) ještě mám zálusk na jednu knihu - Umělci v mateřské škole :-) Krásnou neděli Jana

      Vymazat