neděle 12. února 2017

Tři dny

...potřebovala bych tři dny volna - dva jsou prostě málo :-)
Jeden den vyrazit na nákup nebo výlet, jeden den doma vygruntovat a jeden den nic nedělat :-)

... a začala jsem stárnout, o víkendu jsem vstávala první :-)
Když už jsem u toho vstávání - kolik máte v ložnici stupňů?
My máme po ránu teplotu kolem 17 stupňů :-) Dnes bylo tepleji 18,7°C. Ještě před pěti roky bych asi zmrzla ...teď si to vyloženě úžívám, krásně se mi spí :-)

Miluji tulipány ...když se dostanu do lídlu vždycky si je koupím. Vydrží mi dělat radost celý týden.


Mám velkou radost z dcery - hra na klávesy ji opravdu baví. Teď už hraje písničky a sedá si za klávesy každou volnou chvilku.
 ...takže Černé oči jdetě spát si broukám už skoro nonstop :-)

Asi po 14-ti dnech byl dnes opravu pěkný slunečný den a to se musí využít.
Dovoluji si Vás pozvat na malou vycházku po Bučovicích.

Bývalé ÚP Bučovice - dřív podnik, který udělal ložnice a nábytek pro hodně lidí ...a hodně se ho i vyvezlo do Ruska. Pracovala tam moje babička i dědeček. Je škoda, že to takto dopadlo.

 Krásný týden :-)

 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat