neděle 30. srpna 2015

Konečně

...máme láhev na pití s kterou jsem spokojená.
Vybrat ostatní potřeby do školy byla brnkačka, ale u láhve jsem se zapotila...

...a to jsem s výběrem začala už někdy na jaře. Měla jsem tu čest vidět spoustu vylitých pitíček do aktovky, tak jsem to nechtěla podcenit. Jako první jsem koupila růžovou Eco láhev.
Moc se mi líbí velkost hrdla (člověk se může pohodlně napít). Láhev prodělala zátěžové testy a i když jsem poctivě vylévala večer zbylé pití a vypláchla, tak se na stěnách za pár dnů dělaly černé tečky ...nechápu z čeho, když láhev byla prázdná...

 Další možnost, je dávat klasické petky. Jenže, který prvňáček je zvládne zašroubovat tak, aby netekly? Nebo varianta s tím odklopovacím vrškem ...mě už tolikrát zůstala ta odklopovací část v ruce, že to nehodlám riskovat.

Pak je tu hliníková láhev ...jenže do ní není vidět, hrlo je úzké a pít z kovu se mi trochu příčí :-( a ten vršek. Ale vím, že starší děti takové láhve do školy nosí a v pohodě.

 Pak jsme udělali nákup v supermarketu. Vybrala si jí dcera a byla nadšená je se tam dá dát chladící patrona...přiznám se, byla to moje chyba, že jsem si k láhvi nečichla hned v obchodě :-( prostě smrdí plastem. (nemám vyfoceno)

Další adept Eqau se mi designově moc líbí a je do ní vidět...což se mi taky líbí, ale po přečtení recenzí jsem to vzdala. Nebudu si dělat iluze, že se se skleněnou lahví bude zacházet vždy opatrně a s aktovnou bohužel taky ne :-(
Takže jsem se velkou obklikou vrátila k láhvi, kterou už v podstatě máme doma od doby, kdy malá začala pít z něčeho jiného než z dudlíku :-)
Zdravá láhev - sice do ní není vidět, ale hrdlo má dostatečně široké a nezklamala ...a jen tak se nerozbije a není problém koupit náhradní "dudlík" ani celý vršek.

Žádné komentáře:

Okomentovat