čtvrtek 27. srpna 2015

Dovolená

... máme moc rádi poznávání nových míst - ale zatím bereme dceru na místa, která známe a chceme je ukázat i jí. K moři také někdy vyrazíme, ale zatím nás moc baví poznávat naši republiku ...

...tentokrát v Jižních Čechách.
Po loňské zkušenosti, kdy dovolená byla zamluvená už půl roku dopředu, ale místo toulání se po Jeseníkách, jsem si s dcerou "užívala" v nemocnici. 
Jsem letos byla nadšená, že se nám dovča v Mariánských lázních vydaříla. 
To že bychom se mohly vydat ještě na jednu mě tenkrát ani nenapadlo :-)
Ale zadařilo se a bylo to zase super.

Holašovice - naše první zastávka. Dceři jsme se snažili 
přiměřeně k věku vysvětlit co to jsou památky UNESCO :-)

Protože jsme na dovolenou vyrazili v jediném deštivém týdnu těchto prázdnin, tak jsme se občas potkali i s trochou deště.
Ale díky dnešním vymoženostem (radarové aplikace v mobilu) 
jsme do slova a do písmene kličkovali mezi mraky :-)

Český Krumlov - nádherné město, které jsem už několikrát navštívila, nás nezklamalo ani tentokrát 
a ještě jsme měli jako bonus pěkné počasí (ve zbytku republiky pršelo)... a mimochodem další UNESCO.
V Českém Krumlově je i krásná zámecká zahrada s dalším unikátem - otočné hlediště. Měla jsem už dříve možnost na něm zhlédnout jedno představení a bylo to super.

Zámek Hluboká jsme nemohli vynechat. Rádi navštěvujeme místa, která známe z pohádek. Vloni jsme si zamilovali pohádku Tři bratři a tady se natáčela část o Šípkové Růžence :-)
Kdo má zájem může si vyšlápnout na věž ...něco kolem 250 schodů :-)
... pokračování příště :-)

2 komentáře:

  1. Letos jsme byli taky jenom v České republice, ale ještě jsme se na poslední chvíli rozhodli, že pojedeme na týden do Maďarska do termálů. Rád bych vám napsal kam, ale je to tak hrozný název, že to asi z patra nedám. Je to nějak jako Mosonmagyovár nebo tak něco. :) No prostě Budapešť to není. Na mě je dneska, abych dal do pořádku auto a zařídil cestovní pojištění, tak jsem si na to vzal dovolenou. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Máme to úplně stejně jako vy :-) . Taky hrozně rádi poznáváme nová místa, takže nikdy nejedeme na jedno místo dvakrát. Navíc jsme v jednom kempu jen pár nocí a popojedeme pak zase někam jinam. Jezdíme jenom pod stan , takže jsme během chvíle sbalení a můžeme vyrazit :-) .

    OdpovědětVymazat