pondělí 27. července 2020

Naše zahrada

...není tak luxusní jako ta v Lysicích, ale je naše :-)
Nebudu se chlubit cizím peřím, na zahradě vládne tchýně s tchánem (babička s dědečkem), já jen občas proběhnu s foťákem. Až bude zahrada na mě, tak hodně zatravníme :-) 

Loni začal manžel s předělávnou bývalého příštřešku na nářadí v zahradní posezení. Má hotovo, už jen ladíme :-) Teď naposled tam udělal falešné okno, ve kterém se odráží zahrada.


Na dvoře nám roste obří fíkovník ...ale bohužel nikdy nám fíky nedozrály, vždycky popadají :-(


Krásné dny :-)
Jana

7 komentářů:

  1. S tím zatravňováním bych si to ještě rozmyslela ;-).... já mám zahradu 1000m2, na ní sice nějaké záhony, ale stále převládá tráva a to je snad ještě horší boj než s plevelem v záhonech. Nestihneš posekat a pokud nemáš zrovna hospodářská zvířata kterým posekáš na krmení, je to pak sakra fuška tu přerostlou trávu dát dohromady. Zvlášť pokud má plnit tedy okrasný účel ...to okno je výborný nápad, použití zrcadel v architektuře je výborná věc. Dokáže hotové divy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já strašně ráda jezdím se sekačkou, takže se těším a máme dva kompostéry :-)
      Krásné léto
      Jana

      Vymazat
  2. Hezké fotky! Moc se líbí myšlenka falešného okna. Co je výplň - zrcadlo? Měj krásné léto, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to zrcadlo, je to nějaký plast s efektem zrcadla (netuším, kde se to doma vzalo) :-)
      Tobě také krásné léto :-)
      Jana

      Vymazat
  3. Ahoj Jani, záhradu máte krásnu, takú vidiecku. Presne u nás tiež vpodstate celú zeleninovú roľu obrába moja svokra, ale je toho tak veľa, že mám pocit, že sa tam plánuje doraziť a o nejakom "zmenšení a ubratí" nechce ani počuť. Kosenia máme tiež veľmi veľa, ale určite chodenie za kosačkou nedá toľko práce ako to kopanie :-) Ale užívajte si záhradu, je to najväčší relax, keď si tam môžeme kedykoľvek oddýchnuť, alebo deti pobehať :-) Ľubica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně ...dům nám stojí skoro v centru města, ale projdeš na dvůr a jsi na vesnici :-) jak řekla dceřina spolužačka :-)
      Zahrada není zas tak velká, ale když člověk chodí z práce v pět hodin a později, tak toho moc neudělá a na víkend se uvázat na zahradě se mi nechce.
      Krásné dny :-) Jana

      Vymazat
  4. Jani to je zahrada jako z pohádky. Mně na té mé nikdo nevládne. Jen manžel a toho musím krotit, protože chodí nejradši se sekačkou a pilou a občas mi nějaký strom změní na bonsai. Já pak nevím, jestli se mi chce brečet, nebo ho přizabít. :D Ten fíkovník je úchvatný! Nikdy jsem nic podobného neviděla. Jen škoda těch fíků.
    Pěkné dny, Sabi

    OdpovědětVymazat