čtvrtek 14. února 2019

Aristokratka

...je jednoznačně má nejoblíbenější kniha, vlastně všechny čtyři díly :-)
O Aristokratcre jsem už tady jednou psala.
Momentálně mám čerstvě dočtený čtvrtý díl a jsem ráda, že jsem ho četla doma (a ne třeba v čekárně u doktora) protože jsem smála nahlas a dlouho :-)


Tři díly Aristokratky mám i jako audio knihy a ráda je poslouchám když je příležitost (dokonce se u nich i dobře spí :-) Hlas Veroniky Kubařové jako Marie, je naprosto luxusní.
Audio knihy jsem si pořídila zde a mám je k dispozici v mobilu, což je perfektní.
Čtvrtý díl tam zatím nemají :-(

Když už se tady rozplývám nad knihami, tak se musím ještě rozplývat nad připravovaným filmem od režiséra Jiřího Vejdělka, který se právě začal natáčet ...jeho výběr herců je perfektní :-)
Tady se můžete podívat na pár ukázek.
Že se na něj moc těším, asi psát nemusím :-)))


Pohodové dny :-)
Jana

1 komentář:

  1. Čtu hodně a tyto knihy se mi do ruky ještě nedostaly. Takže hned při příští návštěvě knihovny se poptám.
    Hezký den!
    Hanka (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat