sobota 21. ledna 2017

Báječná kniha

...nejvtipnější jakou jsem kdy četla a má dokonce ještě další dva díly :-)
O této knize jsem věděla už delší dobu, ale vzhledem k povinostem, které jsem měla jsem si ji netroufala pořídit, abych se nezačetla :-) a dobře jsem udělala, tahle kniha by mě totiž v klidu nenechala. 

Pan spisovatel Evžen Boček si umí krásně vymýšlet ...popel zesnulých předků v pytlíkách od oříšků ...a to co provedla kočka Carevna cestou na letiště mě totálně odrovnalo :-)


...skvělá kniha si zaslouží novou záložku :-)

...naše malá čtenářka má taky novou záložku.

Krásné chvíle nad knihou :-)
Jana
 

2 komentáře:

  1. Třetí, jsem ještě nečetla.... jo, v létě jsem se zasmála. Hezkou neděli. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, Aristokratky mám přečtené všechny tři a taky jsem byla nadšená! Ironie, sarkasmus a inteligentní humor - to já můžu :-)

    OdpovědětVymazat