úterý 30. ledna 2018

Pejsek

... děti u nás v družině milují šití. 
Dokonce jsem už k němu přilákala i kluky, kteří měli v očích smrt, když jsem se zmínila o ručních pracech :-) 
Když vytáhnu šitíčko je minimálně dva týdny o zábavu postaráno. 
Nejraději k šití využívám filc, je to velmi vděčný materiál, který se dětem při práci nepáře.

Zrovna šijeme pejsky.


Můj stůl není chvilkami vidět. Mám tam plno odstřižků, bavlnek ... 
i obří jehleníček jsem si musela udělat :-)

 A předlohou je náš pes :-)


Pěkně chvilky při tvoření :-)
Jana

2 komentáře:

  1. Jani, teda ti jsou opravdu krásní, povedení!!! Koukám, jak máte ve škole i cedulky - poutka "vymakané". Bezvadně ladí. Opravdu paráda!
    Jak velké děti máš ve třídě?
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za pochvalu. Poutka jsou super :-) doufám, že zítra dokoupím zásoby. Děti máme staré od 1.- 4. třídy.

      Vymazat