neděle 28. ledna 2018

Knižní okénko

...tak jsem zdolala další dvě knížky, které jsem dostala pod stromečkem :-)
 

Žena z kajuty č. 10 má krásnou obálku.
Řádky jsou dál od sebe, takže čtení jde opravdu rychle.
Na knížce se mi nejvíc líbilo prostředí, ve kterém se děj odehrává - luxusní loď a fjordy ...no kdo by nejel :-) 

 Knihu jsem dala za dva dny, ale už jsem četla i lepší. 
Když bych známkovala, tak bych to viděla někde mezi 2-3 :-)


Dívka v ledu od anglického spisovatele žijího v Nitře :-)
Kniha se čte velmi dobře, řádky jsou opět dál od sebe.
Ale nebylo to ono ...
Když se detektiv Fostrová vrhla do vyšetřování, tak na ni šéf buď udělal tytyty ...nesmíš takto vyšetřovat tak vysoce postavého muže, nebo ji rovnou suspendoval.
Takže bych dala známku tři, ale upřímně až nebudu mít co číst, tak přečtu i další knihy od tohoto spisovatele, protože se čtou dobře :-)


Tento týden mi přešly i další dva díly Havraních kruhů.
Zatím jsem na straně 46 v druhém dílu s názvem Plíseň
... a uvidíme :-)


Krásný týden.
Jana

1 komentář:

  1. Jani, na Dívku v ledu jsem v knihkupectví koukala, nakonec jsem si ale vybrala jiný příběh, veselejší, těch vražd už mám za poslední dobu dost, skoro nečtu nic jiného. :-) :-)

    OdpovědětVymazat