sobota 14. ledna 2017

Dobble

..už jsem tady jednou zmiňovala :-) 
Ale i tak se k němu ještě jednou vrátím.

Je to skvělá hra na postřeh a baví všechny. Takže jsem se dala do vytváření.
Práci mi usnadnil generátor, bez něj by to nešlo :-) Stačí se rozhodnut jak velkou sadu (kolik kartiček) si vyberete a jestli chcete mít kartičky kulaté nebo čtveraté. Potom si nachystat obrázky - tam si musíte dávat pozor, aby byli v png - což znamená, že mají průhledné pozadí a při finální úpravě se s nimi lehce pracuje. Když si naukládáte obrázky v jpg, tak je potom problém s bílými rožky. Se samotným generátorem se pracuje velmi lehce, vše je uděláno jednoduše. Můžete si pohrát s velikostí obrázku a s jeho natočením. Když se podíváte do galerie, ne všechni co už dobble vytvořili si s tím dali práci :-) ...s takovými kartami se pak musí špatně hrát, u nás u sedí při hře děti ze všech stran, tak proč mít obrázky nebo písmena orientované jen na jednu stranu...

...když už si kartičky vytvoříte, tak vás čeká stříhání. Já jsem si práci ještě trošku stížila, protože jsem všechny karty podlepila barevnými papíry a na jednu sadu jsem dokonce natiskla vločku :-)
Vystřižené kolečka jsem zalaminovala a zase vystřihla.
 
Děti si s nimi denně hrají, takže můj otlačený palec a jedny zničené nůžky zato stály :-)
 :-)
Jana
 

Žádné komentáře:

Okomentovat