sobota 7. ledna 2017

Bukukururuna

...zváštní název knihy, že? :-)
Dostali jsme ji do školy, když nás paní ředitelka přihlásila do projektu Celé česko čte dětem. O knize jsem nikdy předtím neslyšela, nic nečetla. Včera měli děti přání abych jim četla (čtu skoro denně), ale bylo jich u mě v oddělení málo, tak jsem nechtěla číst naši rozečtenou knihu a hledala jsem něco jiného ...no a vzpomněla jsem si na tu růžovou knížku s divným názvem :-)

...tak jsem začala číst...a musím říct, že je to skvělá knížka, moc nás všechny bavila :-) děti byly tak potichoučku, že jsem zvládla přečíst 20 stran na jeden zátah ...a víte co vám musím pošeptat :-) ...už se moc těším až budu pokračovat :-)))

...a jestli jste napjatí kdo je Bukukuruna, tak je to čarodějnice a Zuzanka, vlastně Barbora jde k čarodějnici do učení ...jo a bacha na lakovku ametystovou a mluvící zvířata :-)
 
Krásné pokračování vikendu :-)
Jana

 

Žádné komentáře:

Okomentovat