čtvrtek 3. prosince 2015

Vánoční pokračování

...nestíhám :-) 
První adventní neděle je za námi a já ještě nemám na stole vánoční výzdobu. Ale dnes jsem k ní zase o chlup blíž, už jsem si pořídila ozdoby, které na to použiji :-)

A co jsem zatím dělala? ... v práci jsme si udělali andělíčky. Jsou dělané stejným způsobem jako čertíci.

Pomůcky: žlutý výkres (pokud nemáte, jde to udělat jako u čertů, nalepit žlutý papír na výkres A4), barevné papíry, výkres na křídla, stříbrný nebo zlatý proužek papíru, korálka, malé notičky, proužky papíru na vlasy a já použila vlnu na lem sukýnky, sponkovačka, tavná pistolka, černý fix.

Postup: nalepíme pleťový papír na žlutý výkres, spoj přelepíme stříbrným nebo zlatým páskem. Vystřihneme pusinku, tváře a nalepíme. Oči domalujeme fixem. Nalepíme malé notičky a ručičky, tak aby noty byly trochu do prostoru. Na kraj připevníme pomocí tavné pistolky vlnu. Sponkovačkou to celé spojíme do ruličky. Nalepíme nakroucené vlásky a hvězdu. Tavnou pistokou připevníme křídla a nosánek.


Mikuláše jsem tímto způsobem nedělala, ty jsme si jen namalovali.

Na nástěnku jsem dětem připravila Betlém. Je to jeden z nejhezčích které jsem viděla :-) - (inspiraci jsem našla na internetu)

Žádné komentáře:

Okomentovat