úterý 29. prosince 2015

Antistresové omalovánky

...musím se přiznat, že jsem si taky začala vymalovávat :-)

Myslím, že letos o vánocích dostalo hodně lidí dospělácké omalovánky (aspoň podle FB stránek, na které jsem v poslední době narazila). Je tam spousta lidí co se předhání kolik toho vymalovali, jaké mají pastelky a už se porovnávají i ořezávátka :-)

Já mám jednu omalovávankovou knížku Čarovný les doma už asi dva měsíce (prostě jsem v knihkupectví neodolala těm krásným obrázkům). Pastelky máme doma v dostatečném množství, takže zatím nebylo potřeba něco kupovat.

Nejlíp se mi vymalovává s těmito pastelkami Magic, které má dcera doma už asi dva roky a do teď ležely docela bez povšimnutí.
Vymalovávám si teprve tři dny a je to fajn, ale nemyslím si, že v normální pracovním týdnu bych na to měla čas :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat