neděle 25. června 2017

Začalo léto

... to je čas na textilní barvičky :-)
Tentokrát jsem byla pouhá asistentka, hlavní tvůrce byla dcera, která si vyrobila spací tričko :-)

Zase jsme použily naši nejoblíbenější šablonu, kterou jsme ulovily loni na dovolené v Šumperku. Podobné najdete tady. Šablonku po přiložení na požadové místo postříkáme sprejem  - kupujeme zde. A protože je šablonka také zabarvená, tak ji ještě jednou obtiskuji.
 Tentokrát jsem místo razítkovací barvy na textil použila normální textilní barvu, kterou jsem rozetřela na papír a namáčely jsme razítka do ní. To proto, že s razítkovací barvou, co je přímo na poštářku, mám špatnou zkušenost - po vyprání hodně ztrácí na intenzitě. 



...když už bylo všechno vytažené a doma ještě jedno bílé tričko... :-) Mandala je ze přední i zadní strany. Aby to nebyla nuda dozdobila ji jsem vepředu kamínky :-)


Pohodové vykročení do posledního školního týdne :-)
Jana

2 komentáře:

  1. Jani, to je fakt krása. Trička jsou moc povedená, jak to růžové, tak i fialové. Na spaní je jich škoda.
    Příjemné dny přeji.

    OdpovědětVymazat
  2. Vy jste šikulky :-)) přeji v tak kouzelných tričkách krásné sny ♥ Iva

    OdpovědětVymazat