středa 24. května 2017

Ptáčci

... tak dlouho jsem chodila kolem tohoto nápadu z Pinterestu, až jsem ho musela vyzkoušet. Je to trošku náročnější na domácí přípravu, ale děti to bavilo a užily si tvorbu :-)

Pomůcky: polínka nařezaná na menší dílky, do kterých mi děda udělal vrtačkou díry, kolík, karton, acrylové barvy, lepidlo Herkules, nůžky, tavná pistolka, peříčka, flitry.

Postup: Pro děti jsem měla připravené dva základní tvary ptáků, ale měly naprostou volnost jak si ptáčky poskládají, nebo si dokonce udělají něco úplně jinak. Potřebné díly si nakreslily na krabici, vystřihly a vymalovaly. 
Po zaschnutí si díly slepily dohromady a dozdobily. Ke kolíku a k polínku jsem to celé přilepila tavnou pistolkou.


Krásné tvoření :-)
Jana

2 komentáře:

  1. Jani, parádní nápad na dětské tvoření! :-) Tady u tebe vždycky najdu skvělou inspiraci. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Já teď dělám výrobky na efekt :-) aby to ve škole vypadalo pěkně, protoře budeme mít sjezd rodáků :-)

      Vymazat