sobota 31. prosince 2016

Vyšívání

... dcera má nového koníčka :-) Její praprababička by měla ohromnou radost!
Pokud jsou v naší rodině vyšívací geny, tak je to určitě po praprababičce Růžence :-)
To ona u nás byla "královnou" ručních prací ...měla 6 dětí a každému vyšila obraz "Hradčan".

...i já pár vyšívacích genů zdědila :-) 
Z vlastní zkušenosti vím, co to dá práce. Nevyšívala jsem sice Hradčany, ale vázu s vlčímy máky (práce asi na rok). 

K. to vyšívání opravdu začalo bavit, koupený obrázek vyšila raz dva a dožadovala se dalšího kousku :-) Ještě štěstí, že doma máme opravdu skoro všechno. Babička dodala kanavu a já obrázek a bavlnky.


...já naposledy vyšívala když se narodila dcera :-) 
Nejvíc mě baví křížkový steh.

...dokonce jsem ve fotkách našla i ten můj obraz :-)

Přeji Vám tvůrčí rok 2017 :-)
Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat