neděle 18. prosince 2016

Čtvrtá neděle adventní

...tak jsem zjistila, že mě baví dělat si foto-dokumentaci dne :-)

K. je nemocná - letos o týden dřív než loni, tak jsme pěkně doma v teple. 
Dnes jsme si všichni přispali ...nejsme prostě ranní ptáčata. 
Po snídani jsme se dali do úklidu. Nahromadilo se pár věcí, které potřebovaly přesun na půdu :-) A tak jsem vzala s sebou foťák, vylezla na žebřík a ze střechy udělalá pár fotek :-)
 
A když už jsme byli nejvýš jak to šlo, tak jsme šli i nejníž
...bylo potřeba navozit dřevo do sklepa, aby bylo o vánocích pěkně teploučko.

... i marod se mírně zapojil do úklidu ...musela si uklidit "PetShopy". Pak už koukala na pohádku 
O chytrém Honzovi.
Kvalita obrazu na Youtube nic moc, ale ona si u toho stejně malovala.

 Včera dostala předvánoční dárek, lampičku ke klávesám, aby lépe viděla na noty :-)

 Ve volné chvilce jsem si vytvořila vlastní hru Dobble
...ve škole na tom děti momentálně dost ujíždí a já objevila stránky, kde si můžete vytvořit vlastní nebo se podívat do galerie na již vytvořené :-)

Odpoledne jsme si dali partičku pexesa, K. si šla půjčit dolů k babičce pexesa, která hrával už táta :-)

V podvečer jsem si pustila detektivku a vrhla se na balení dárků.
 ...a venku nám začalo sněžit :-)

Bezpečný předvánoční týden (aby nám to na ledovce neklouzalo)
Jana

6 komentářů:

  1. Jé, přesně takové pexeso jsme taky měli. Moc se mi líbila Venuše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Staré krásné pexeso, také se mi moc líbí. Klidné Vánoce Jana

      Vymazat
  2. Jani, krásné fotky střech! Střechy, to fotí málokdo. Přeji brzké uzdravení, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) škoda, že nebyl sníh, byla by to taky moc pěkná fotka.
      Klidné Vánoce Jana

      Vymazat
  3. Hezká střešní fotka :-). A závidím každému, kdo už má zabaleno. Já jsem na to hrozný lempl, vždycky to odkládám až do poslední chvíle... (a taky to podle toho vypadá).
    Hezký den
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ještě nemám všechno :-) ale aby toho nebylo pak moc, musela jsem už začít :-)
      Klidné Vánoce Jana

      Vymazat