čtvrtek 13. října 2016

Listy

...na podzimu mám nejraději barvy.
Dnes jsme podnikli výpravu za barevným listím ...někdy s ním pracujeme hned, jindy si ho schovávám na další roky :-)

Mám doma nasyslenou asi půlku krabice od bot
(byly to manželovy boty, takže krabice je poměrně velká) :-)
Mám tam listy i z podzimních výletů ...zámecké parky jsou plné zajímavých stromů. Vím v okolí snad o každém stromu, který se zbarvuje do červena :-) 
Loni například město vysadilo dva nové stromy - duby červené ...nevím jak ostatním obyvatelům, ale mě tím udělali ohromnou radost (už mám pár lístků nasušených ve své sbírce).

V práci syslím taky ...tam mám pamětní listy třešní z roku 2007 :-) 


Mám k tomu vyhrazené tři knihy ...protože co si budeme povídat, je to na těch knihách znát.


Dnešní úlovek :-)


Pár nápadu co se s touhle krásou dá dělat :-)


Mějte pěkné dny :-)
Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat