neděle 9. října 2016

Další sobotní dopoledne

... jsme strávili na výstavě Kreativita- Hobby v Brně.
Na jaře jsem byla jen s dceru, ale včera jsme vytáhly i taťku... on nadšený moc nebyl, ale pro mě to bylo super :-) Věnoval se dceři u tvoření a já si mohla v klidu všechno prohlédnout :-)

Jak jinak... byla jsem nadšená i tentokrát.
 

Kdyby to šlo, tak tam dcera tvoří celý den :-)
Dopřáli jsme jí jen dvě hodiny :-)
 
Mé úlovky:
Nejvíc se asi těším na tato rázítka - letos budeme mít ve škole luxusní vánoční přáníčka :-)


Já si vybrala šablonky na textil.

Do práce jsem si ulovila i takováto nádherná razítka a další průraz do sbírky :-) 

Ještě mám krásné ubrousky - přesně vím, co s nimu budu dělat :-)

Tady je pár úlovkú dcery ...zase si doplnila svoji pískovou sadu 
(zvládla si na místě udělat i jeden obrázek).

U dalšího stánku si nakoupila polotovary na vánoční dárky pro babičky.


 V práci budu s dětmi tvořit výrobky na jarmark a každý výrobek si  pěkně označíme :-)

Mějte pěkné dny :-)
Jana

1 komentář:

  1. Jani, moc ráda jezdím na výstavy Hobby.Nakoupila jsi krásné věci a mě nejvíce zaujala razítka...těm ani já nikdy neodolám.
    Tak pěkné tvoření.
    Jana

    OdpovědětVymazat