pátek 1. dubna 2016

Naše soukromé gastro zážitky

...vždycky jsem měla ráda dobré jídlo, problém je, že mě zrovna nebaví realizovat se v kuchyni :-)
Takže si návštěvy restaurací opravdu užívám. 
Jenže ...jak  poznat dobrou restauraci od špatné, když je jich tolik? Odpověď je jednoduchá, máme přece chytré telefony :-)
A tak není v dnešní době nic jednoduššího než si zadat místo kde právě jste a podle recenzí si vybrat tu, která vás nejvíc osloví.
My to tak praktikujeme asi rok a můžu říct, že jsme zatím měli vždycky štěstí a jídlo bylo skvělé. Někam se rádi vracíme, jindy jsme ochutnali a příště půjdem ochutnat jinam :-) Ale ani jednou to nebyl propadák. 

Naše pražské zážitky :-)
Restaurace Za větrem - kterou jsme měli vedle hotelu. 
Pro mě to byla mňamka veliká a měli úžasnou domácí limonádu.
Bramborové noky s vepřovou panenkou, smetana, žampiony , parmazán

(omluvte kvalitu fotek, v restauracích fotím mobilem)

Hells Bells Beer Pub - byla pivnice, kterou nám doporučili v Technickém muzeu. Jídlo bylo skvělé, ale tak arogantního číšníka jsem ještě v životě nepotkala :-)


Restaurace Mlsnej Kocour, byla super. Jídlo dobré, dítě spokojené, obsluha milá a pozorná :-)


Pro bolavé nožičky jsme našli odpočinek v cukrárně U myšáka.
Cukrárna vypadá luxusně, opravdu nádhera veliká. Zákusky vypadají taky skvěle, ale upřímně, za tu cenu jsem čekala "nebe v hubě" a místo toho jsem dostala obyčejnou buchtu s krémem :-(
Dcera si dala pohár s názvem Praha ... tak obyčejnou zmrlinu jsem dlouho nejedla :-( - zmrzlina nejnižší ceny, kterou koupíte v každém obchodňáku.

Restaurace Kočár z Vídně nám byla doporučena v muzeu Karla Zemana.
Obsluha rychlá a příjemná, jídlo vynikající.
Tady nešlo odolat a dali jsme si vídeňský telecí řízek a bramborový salát - lepší řízek jsem ještě nejedla :-)    
(na fotce se leskne, jako by byl mastný, ale nebyl)




Žádné komentáře:

Okomentovat