sobota 9. dubna 2016

Deštivá sobota

... což mě samo o sobě už docela štvalo, protože jsem chtěla jít do přírody.
No a pak zavolala babička (zítra bude mít 76), že jim prší na lisované brikety, jestli bychom jim je mohli jít uklidit (dědeček bude mít ve středu 81). 
Mám je moc ráda, ale nevím co se s věkem u lidí děje s pojmem čas.
... když bylo pěkně, tak nebylo potřeba odvozit dřevo/brikety do dřevníku, začne pršet (což pro lisované brikety je něco jako smrt i když jsou zakryté) a je potřebova je uklidit hned :-(
Už je všechno v suchu ...nad námi se udělala díra v mraku, takže ani nepršelo :-) 

Občas závidím lidem co bydlí v peneláku, že nemají takovéto starosti, ale pak si sednu ven na lavičku, nebo se dívám z balkonu na dvůr a neměnila bych :-) ...do doby než budeme zase uklízet nějaké dřevo :-)

V mezi čase jsem si chtěla nafotit babiččinu zahrádku...vzala jsem si foťák a dokonce jsem s sebou měla i dva objektivy, ale co jsem si nevzala, byla paměťová karta! :-)

...proto omluvte kvalitu obrazu, musel mi stačit mobil
 

Žádné komentáře:

Okomentovat