neděle 20. září 2020

Podzimní věnec

 ...jsem si dnes udělala :-) Kdyby nebyla dcera o berlích, tak dnes výletujeme někde v lese. Bohužel jsem ji místo toho pomáhala s dopisováním sešitů (diktovala, nepsala jsem to já, takové věci nedělám :-) 

No a aby ta neděle nebyla jen o povinnostech, tak jsem si v čase, kdy dcera malovala ilustraci do dějepisu vyzdobila věnec. Inspirovala jsem se v časopise Paní domu.

Kombinovala jsem přírodniny (vřes, šípky) a umělé listy. Korpus na věnec jsem koupila. 

Krásný týden :-)

Jana

7 komentářů:

  1. Taky už jsem pověsila na dveře podzim. Nějak mne v poslední době chuť na tvoření přešla, navíc tady je stále nesmírně prachu, jak tu regulujou řeku. Tak jsem šáhla do "archívu"...

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný věnec, takový neokoukaný.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný, stylový a jen podtrhuje skutečnost, že je podzim barevný a přívětivý, stejně jako ta další roční období.
    Krásný večer přeji.

    OdpovědětVymazat
  4. všem děkuji za milé komentáře :-)

    OdpovědětVymazat