pátek 14. srpna 2020

Stromečky

 ...mě pořád baví, ale zkouším je i z jiných materiálů a jinak :-) 

Tentokrát jsem vyzkoušela umělé květiny, pistáciové skořápky a sádrový obvaz.

 

Malé srovnání tří posledních stromečků - nejdražší a nejlevnější. Nejdražší stromeček je z umělých květin.

 

Všechny moje stromečky ...hodně z nich bylo dělaných jako dárky.

 

Krásné dny. U nás právě napršelo a konečně se ochladilo :-)

Jana

 

8 komentářů:

  1. Nádhera, jseš moje krevní skupina! Taky se mi líbí, ale raději se do toho nepouštím, zase bych se do toho navezla a měla bych zas pro změnu plnou skříň stromečků.... Stačí že tam visej tři svatební kytky...ale možná že bych letos mohla udělat stromek na vánoce....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se na vánoční chystám :-) Z našich domácích zásob bych mohla vybavit jeden obchod s výtvarnými potřebami :-)

      Vymazat
    2. No a to právě nechci tak dopadnout. Dcera na to není, maminka už nežije a nikdo další komu bych to dala jako dárek není. Stačí že tu mám hromady stuh a různých dozdobovacích blbůstek.....ať z dob špendlíčkování nebo stužkových růží.... jediný obchod který se zaobíral prodejem ručních výrobků zašel, jak jinak, na úbytě a v galanterce už mám rok na prodej jednu panenku.

      Vymazat
    3. Já ty věci používám v práci, na táboře a dcera taky tvoří :-)

      Vymazat
  2. Jani, tak ten první stromek, to je můj favorit. Je prekrasny!
    Mej prima dny. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ten jsem si udělala do obyváku :-) zůstane doma
      Krásné dny
      Jana

      Vymazat
  3. Jani, jsou všechny nádherné, ale ten pistáciový mi přijde jako nejpracnější. :o) Jsi moc šikovná. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Jste moc šikovná, nádherné stromečky :)

    OdpovědětVymazat