středa 19. února 2020

Moje 3x3

...FOTO VÝZVA od Dášky ...

"Tři témata, tři fotografie."
Neodolala jsem a přidala se taky :-)
Vybrala jsem si témata mému srdci blízká - tvoření, knihy a mazlíček.

K životu potřebuji tvoření, čas od času prostě MUSÍM něco vytvořit.
Tento koníček po mě zdědila i dcera - momentálně malujeme obrazy.
I neteře když dojedou tak tvoří :-)
*** TVOŘENÍ ***



Dalším velkým koníčkem jsou pro mě knihy, návštěva knihkupectví je jakO návštěva ráje :-) Máme tolik knih, že nutně potřebujeme další knihovnu ... v jedné z knihoven je směs dceřiných a mých knih.

*** KNIHY ***


Náš pes je další má závislost :-)
Max není nejposlušnější pes, ale rozhodně je to nejumazlenější pes široko-daleko. Je to moje láska chlupatá :-)

*** MAZLÍČEK ***


Jana



28 komentářů:

  1. Jani, krásná témata jsi vybrala. Musím napsat, že Tvé tvoření, se mi moc líbí. Stromeček na první fotce je nádherný a fotka s ním a číčou je úžasná. Zeptám se, co vznikne z těch polepených balónků? Druhé téma "knihy" tu ještě nebyly, skvělá volba, knihovnu máte pěkně naplněnou. A tvá láska chlupatá je boží, ... na všech fotkách. Výzvu jsi zvládla na výbornou. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Knihovna na fotce je jedna ze tří a jen její část + knížky kdekoliv je místo. Polepené balonky budeme s holkama dodělávat a výsledek pak ukážu ... mají na výběr co z toho bude, buď vajíčko, nebo slepička, uvidíme co zvolí :-) Krásný den, Jana

      Vymazat
  2. Super témata! Taky rádi tvoříme a čteme, ale už to není kam dávat ;) Max je skvělý, určitě nezkazí žádnou zábavu.
    Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne zábery, výber je naozaj rozmanitý...

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní fotky i témata. Taky se bez tvoření neobejdu. Knížky se k nám už taky nevejdou a tak jsem přesedlala na čtečku. Psa nemáme, ale ten tvůj je úplný manekýn..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) čtečku mám taky, ale ještě jsem si s ní nevytvořila vztah :-(
      Krásné dny. Jana

      Vymazat
  5. Bezva !!! Fotky i vybraná témata !
    Ráda k Tobě nakukuji !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Džínové zvonky jsou skvělý nápad. Já teď vnučce šila a ještě šiju i druhýho džínovýho medvídka. Pesani jsou neutuchající zdroj inspirace k focení. Jen nesmí být jak ti moji. Jak vezmu foťák, tak prchají...pěkně pojatá výzva!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teď v plánu džinové kaktusy :-) Náš pes je naštěstí v pohodě :-) Krásné dny, Jana

      Vymazat
  7. Jsem unešená volbou témat, o tvoření jsem také uvažovala, nakonec u mě vyhrály naušnice. Stromeček je fakt parádní, já mám zatím jenom zimní, tedy vánoční baňkový. A charakteristika Maxe sedí přesně i na našeho Charlieho. Výborná témata a krásné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naušnice jsem obdivovala, dřív jsem také střídala, ale teď si jedny oblíbím a nosím :-)
      Děkuji za pochvalu, krásné skoro jaro. Jana

      Vymazat
  8. Jejda, napsala jsem omylem ze svého záložního blogu Všehochuť Skladiště, kde jsem jako Pavla. Ale tam jen zatím kopíruju své povídky. Bevíčková. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky, super nápad.
    Pěkný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. Srdečně zdravím, pozdě,ale otce. Krásné fotografie, krásný článek i blog. Děkuji a určitě přijdu zase. Jara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. omlouvám se, mobil mě opravil...pozdě ale přece...

      Vymazat
    2. Děkuji a ráda Vás tu zase uvidím :-) Krásné jarní dny, Jana

      Vymazat
  11. Krásná témata a parádní fotky. Mazlíček je opravdu k umazlení a knížky? Ty mám všude, jsem klasický knihomol, který si nechal zlikvidovat toaletní stolek v ložnici a místo něj mám dvě knihovny. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) My máme knihovny tři a pořád je to málo :-( Krásné jarné dny, Jana

      Vymazat
  12. Ráda jsem poznala další blog a šikovnou tvořilku. Mazlíkovi posílám pohlazení.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak ještě doprohlížím výzvy.co jsem nestihla.Vybrala jsi krásná témata a fotky jsou také moc krásné

    OdpovědětVymazat
  14. Hezká témata i fotografie! Max má správný rošťácký výraz,ale u mě jednoznačně vede první fotka. Ta se mi moc líbí!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné témě výzvy - tvoření mám také tak - ráda. Maxík je pěkný sympaťák. Přeji ti krásné dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  16. Koníčky podobné těm mým, hezky pojatá výzva. J.

    OdpovědětVymazat