neděle 10. června 2018

Levandule

...všude samá levandule :-)
Úplně náhodou jsem se včera dozvěděla o levandulové farmě.
A když jsme se ráno rozhodovali kam vyrazit ...já měla jasno hned :-)

Auto jsme nechali u jejich provozovny ve vesničce Starovičky.
Zaplatili vstup (20Kč na osobu) a vydali se pěšky (1,5 km) k poli s levandulí ...a bylo to úžasné!
Potom jsme ještě ochutnali smetanovo-levandulovou zmrzlinu, která byla vynikající :-)

Tady je článek s panem majiteletem. 



Krásný týden :-)
Jana

2 komentáře:

  1. nádherné, úplně cítím tu vůni až sem.....a nebo že by to byla ta moje pod okny ? Super, takové tématické výlety mám ráda. Úspěšný vstup do nového týdne z Jizerek přeje Olina

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, to jsem neměla ani tušení, že je u nás v republice levandulová farma. Krásné fotky. A díky za odkaz, moc zajímavé čtení.
    Krásný den ti přeji. Petra

    OdpovědětVymazat