sobota 9. prosince 2017

Knižní tipy

...aneb prásknu Vám co nám přinese Ježíšek :-)
Hadrového panáka a Dívku v ledu najdu pod stromečkem já.


Země ve 30 sekundách - kniha pro zvědavé děti :-)


ANALFABETKA NEGRAMOTNÁ - příběh holčičky, která neměla ráda knihy (nikdy žádnou nepřečetla) a omylem se ocitne v knihovně, kde zažije dobrodružství.


VAN GOGHOVA HVĚZDNÁ NOC - tohle je taky kniha pro mě. 
Doufám, že v ní najdu inspiraci, abych dětem mohla představit další osobnosti z oblasti umění.

SEN O RADOSTI Z HUDBY - Wolfgang Amadeus Mozart
Tady přichází na řadu trocha nenásilného vzdělávní. 


MAMUTÍ KNIHA TECHNIKY - nejlepší knižní úlovek. Jsem z té knížky úplně nadšená a doufám, že nadšené bude i naše věčně zvědavé dítě :-)


ATLAS VELKÝCH MĚST CELÉHO SVĚTA - u této knihy si nejsem moc jistá jestli jsem spíš neudělala radost sobě. Pro atlasy jakéhokoliv druhu mám prostě slabost :-)


Letos jsem dokonce v předstihu stihla dárečky co jsou už doma i zabalit.
A nebojte nejsou to jen knihy :-)

Krásnou druhou adventní neděli :-)
Jana

1 komentář:

  1. Jani, knihy vypadají zajímavě a jistě potěší. I já budu nadělovat několik kousků, ale zůstanu u utajení.

    OdpovědětVymazat