neděle 24. září 2017

Obyčejná neděle

...venku ošklivo, tak jsme se museli zabavit doma :-)

Vymyslela jsem si na příští týden do práce turnaj v Člověče nezlob se a jako hlavní výhru jsem dětem ušila velkou figurku :-)

Už delší dobu se chystám ušít ducha. A když už jsem měla vytažený šicí stroj, tak jsem se do toho pustila. Samozřejmě by to šlo udělat ručně, ala na šicím stroji je to rychlejší :-)


Přes víkend jsme s dcerou dočetly naše knihy. Jackaby je super relaxační kniha něco mezi Fantastická zvířata a kde je najít a Sherlockem Holmsem.
Dcera dočetla další dětskou detektivku.

 A ještě bych Vám ráda představila nového člena rodiny.
Zatím je ubytovaný v průjezdě, aby se nám na dvoře nezaběhnul, než si na nás pořádně zvykne. Má tam svůj pelíšek, je tam i křeslo na kterém může ležet, ale on stejně nejraději leží v květináči :-)

Pohodový týden :-)
Jana

2 komentáře:

  1. Jani, figurka určitě udělá radost.
    Duch se mi líbí, toho bych se určitě nebála, je takový veselý.
    Pěkný kocourek.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, šitá figurka je suprová cena pro vítěze turnaje! :-) A šitý duch je taky super, to jsem ještě nikdy neviděla. :-)
    Nový člen rodiny je úžasný, ať se mu u vás hezky bydlí! :-)

    OdpovědětVymazat