sobota 27. května 2017

Víkend


...jsme zahájili noční výpravou do Brna. Byli jsme se podívat na zahajovací ohňostroj nad hradem Špilberkem.
 A měli jsme dobré místo ...hned vedle nás stála Česká televize :-)


...dnes jsem si osázela poslední volný truhlík na balkoně.
Nejsem zahradnice, vybírala jsem podle vzhledu, ale prodavačka tvrdila, že jsou dobré na slunečné místo, tak uvidíme jak se jim bude dařit :-)


...aby se dítě nenudilo, dostalo úkol :-)

...tento týden jsem koupila pár jednobarevných triček, protože se blíží léto a to každoročně dostávám chuť tvořit s barvičkami na textil. A dnes jsem se opravdu vyřádila. Dcera bude mít perfektní tričko na doma :-) ...může ho zašpinit jak chce...když tak tam prsknu další barvu :-)

... a navečer jsem ještě vyrazila se sekačkou, což je moje nejoblíbenější zahradnická činnost :-)


Krásnou neděli :-)
Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat