pátek 25. listopadu 2016

Mám nového koníčka :-)

...propadla jsem novým českým kriminálkám :-)

Detektivky mám ráda ať už v knižní podobě nebo filmové ...u filmové jsem vždycky dávala přednost americkým - do teď :-)

...není to tak dlouho co jsem u žehlení náhodně uviděla druhý díl seriálu Polda ... a David Matásek mě dostal - i to žehlení jsem si docela užila :-)



...dál jsem dala šanci Mordpartě ...musím říct, že ta mě trochu zklamala. Vraždy a vyšetřování v pohodě, ale osobní problémy detektivů mi přijdou přehnané ....aby čtyři lidi z jedné vyšetřovací jednotky měli tolik problémů ...



Naposledy jsem viděla Případy pro exorcistu ...má to tří díly - všechny jsou o jednom případu. A dle mého názoru dost dobré ...netušila jsem kdo to udělal :-)
Ještě jedna věc se mi na tomhle moc líbí, není to natáčené v Praze, ale v Olomouci :-)


2 komentáře:

  1. Ani jeden serial jsem.nevid®la :-) Jsem to ale brzda :-) Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) to nic, já jsem je taky neznala a teď na to koukám na netu, když mám práci na pc.
      Jana

      Vymazat