neděle 28. srpna 2016

...až škola zavolá

...aneb kdo je připraven není překvapen :-)
U nás sice bude školní rok začínat o dva dny později, ale i tak se musíme řádně připravit. Tím myslím školní pomůcky a mé nervy, při ranním vstávání :-)

Loni jsem tady ukazovala vybavení do výtvarky. Pořád trvám na kvalitních pomůckách ...usnadňují dětem práci a ony pak mají větší radost z tvoření.
Vodovky už máme vychytané - jen jsem letos bojovala se štětci. Klasické štětce jsou docela měkké a když děti malují, tak je "vůbec neposlouchají" protože se docela dost ohýbají. Náhodou jsem narazila na super štětce ve výtvarných potřebách v Brně na ulici Josefská ...problém, je v tom, že vám neprozdradím jak se jmenují ...nejsou označené :-( V obchodě je u nich napsáno pouze syntetické štetce ...což mi při hledání na internetu vůbec nepomohlo.
Štětce jsou před použitím krásně bílé a mají příjemný vlas.


Letos docela ujíždíme na malování s anilinkama. Jsou k dostání v klasickém balení 12 barev, nebo v balení s 24 barvami. U větší verze jsem narazila na menší zádrhel ...když nenecháte barvy pořádně vyschnout a hned je složíte dohromady, je pak problém s dalším otevřením. Barva se nalepí na předchozí patro a je problém je otevřít. Jednou se mi dokonce stalo, že jsem je nebyla schopná otevřít ani jeden z tatínků, kterého jsem odchytla ...dostala se do nich až paní školnice se šroubovákem :-)

V pouzdře má dcera nové pastelky a tužky. Osvědčilo se nám i toto ořezávátko od Mapedu, tak jsme pořídili stejné i na tento školní rok. Přijde mi lepší, když ho má dcera v pouzdře ...je pořád při ruce a nemusí ho lovit z aktovky. 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat