sobota 23. července 2016

... prečítané leto

... je projekt, kterého jsem si všimla těsně před odjezdem na dovolenou. 
A protože mám knížky moc ráda, tak se i ráda přidám.

Prečítané leto - 3. týden - téma cestování
Vybrala jsem knížky, které jsem u jiných neviděla a které mám moc ráda.

Nové pohádky o dopravních značkách - Petr Stoličný
Moc pěkné příběhy i první díl stojí za přečtení. Každá pohádka představí dětem jednu dopravní značku. A dopravní značky k cestování patří :-)


Jirkův tajemný klíč k vesmíru -  Lucy a Stephen Hawking
Trošku jiné cestování :-) Jirka se seznámí s Aničkou, ze sousedního domu a díky jejímu tatínkovi vědci a jeho super počítači Kosmovi podniknout výpravy až do vesmíru.
Kniha má ještě pokračování. Čtvrtý díl jsem objevila v knihkupectví letos.

Mluvící balík - Gerald Durrell
Báječná kniha o cestování do Mythologie :-)
V této knize je pavoučice Dulcibela podle které se jmenuje i můj blog :-)

Jak Egu dojel až na konec světa
Moc rádi sledujeme cestování Dana Přibáně. Takže knížke o trabantíku nesměla v naší knihovně chybět.

NENUDA - CESTUJEME PO EVROPĚ
Kniha plná nápadů a tvoření, kdy máme šanci děti seznámit s evropskými státy trošku jinak. Knížka obsahuje i přílohu, kde jsou jednotlivé státy zpracovány do projektů.

Žádné komentáře:

Okomentovat