středa 10. února 2016

Lidské tělo II.

... takové malé pokračování :-)

5 smyslů jsem s dětmi ztvárnila trošku netradičně 
(Nápad jsem potkala někde na netu a moc se mi líbil).

Pomůcky: bílý, oranžový, růžový, černý výkres, barevný papír na oči (zelený, hnědý, modrý), nůžky, lepidlo, tavná pistolka nebo lepidlo Herkules. 

 Postup: Z bílého papíru si uděláme čelenku, uši jsem měla nakopírované na oranžový papír a podlepila jsem ho tvrdým papírem. K čelence jsem je lepila raději tavnou pistolkou - je to rychlejší a hned to drží, na lepidlo Herkules se přece jen chvilku čeká. Nos nalepíme rovnou na čelenku. Oči si vytvoříme bokem - zezadu nalepíme černé řasy. Ruce i jazyk jsou též přilepené tavnou pistolkou.

  oči - zrak
   uši - sluch
jazyk - chuť
 ruce - hmat
  nos - čich
 


Chuť - nalepili jsme si na jazyk chutě :-)

Oči - pořádně velké oko :-)

No a když jsme u lidského těla, tak se hodí pořídit si i lékařský kufřík.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat