sobota 23. ledna 2016

Antistresové omalovánky IV.

... posledně jsem taky pěla chválu na omalovánky podle čísel.
Ani po týdnu jsem nadšení neztratila. A co víc baví i šestiletou dceru :-)

Když se to pěkně obstřihne, dá se tam černý papír a zalaminuje, je to hotové dílo :-)


Tak už se přiznám, trochu na tom teď ujíždím :-)
Takže mám další ukázku omalovánek.

Duše lesa ...některé obrázky jsou  moc pěkné, ale čekala jsem víc lesních něžných obrázků.

Klasické omalovánky, ale tentokrát je to Praha. Tu jsem zvolila hlavně pro dceru, protože ta se moc těší, až se pojedeme do Prahy podívat.

 Další omalovánky jsou pro mě osobně trošku zklámání, čekala jsem víc. Ale pro někoho to může být fajn :-)

Poslední jsou jednoznačně nejlepší - Vybarvujte spojovačky.
Spojovačky jsem měla vždycky ráda, takže si je užívám i teď.
Zrovna v těchto je několik okruhů co vám ze spojovaček vyjde - např. říše zvířat, dominanty, kultovní stavby, umělecká díla ... 

A tady jedna ukázka uměleckého díla ...originál židle od Van Gogha byl nalezen na internetu :-)

Všechny omalovánky najdete na těchto stránkách.

Žádné komentáře:

Okomentovat