sobota 13. června 2015

Kyjov

...město, které mám opravdu ráda. Nevím čím to je, ale lidi tady jsou prostě milejší a srdečnější. Ať už to jsou prodavačky v obchodech nebo personál v nemocnici.

náměstí

kostel

...a ještě jedna z věcí je na Kyjově úžasná, z náměstí vede spousta pasáží, ve kterých jsou super obchůdky, kde se krásně nakupuje 
...a kde jsou ty příjemné prodavačky, které už vás znajím jménem a když dojde pěkné zboží, tak i smsku pošlou :-)

...a když už se tady dobře nakoupíme, tak se tady i dobře napapáme :-)
Přímo na náměstí je restaurace U Martina
1. příjemná obsluha
2. skvělé jídlo
3. čísté záchody

...dále foceno mobilem. Měla jsem štěstí, vychytala jsem chvilinku, před poledním návalem

1 komentář:

  1. To jídlo mě vyloženě láká... V Kyjově jsem nikdy nebyla, ale třeba někdy...

    OdpovědětVymazat