pondělí 6. dubna 2015

...čteme každý den

...a protože opravdu čteme každý den, je toho hodně co máme přečteného....až si občas nemůžu vzpomenout co už jsme to vlastně všechno přečetli :-)


Aktuálně čteme Bubetku - což je malé strašidýlko, které sice straší, ale jen zlobivce, nepořádníky, výtržníky. Začali jsme knihou Bubetka v Praze což je jako druhý díl, ale nevadí.

Policejní křeček od Daniely Kroulupperové byl taky super. Je to o křečkovi, který si přeje být policistou a umí mluvit ...shodou okolností se mu opravdu podaří pomoci policii s dopadením lupičů, kteří kradou auta ve vedlejší ulici .-)

Strašibraši aneb Tajemství veže v Kamsehrabech od Miloše Kratochvíla, byla skvělá kniha.
Ve městě Kamsehraby mají věž ...úplně obyčejnou věž, ale děda Tenkrát by si moc přál, aby v ní strašilo ....no a právě tam se ocitnou strašibraši a začnou se dít zajímavé věci.

Mizící hmyzíci od Daniely Krolupperové - vánoční dárek a skvělá kniha. Jedna zahrada potřebuje zachránit od mšic a tak víly z růží poprosí lenošného trpaslíka, kterému dají jméno Princ, aby přivedl pomoc. V knížce je spousta zajímavostí o broučcích.

Ustrašená strašidla od Jiřího Kahouna - zvláštní kniha :-) Kdo je hlavní záporák Ropuch jsme ani po přečtení nezjistli.

Lentilka pro dědu Edu od Ivony Březinové - doma jsme ji ještě nečetli, ale přečetla jsem ji dětem v práci a líbila se. Mě taky :-)
Je to příběh o dědovi, vlastně pradědovi Edovi, u kterého se začne projevovat alzheimerova choroba. Přečetla jsem kousek a nechala děti rozhodnout jestli to chtějí slyšet celé a chtěli. I ti největší zlobivci poslouchali. Je to laskavě napsaná kniha o vážné nemoci.

Chytré pohádky pro malé rozumbrady od Jiřího Žáčka - klasické pohádky, kdy chytrost vždycky vyhraje.

***
Abych nebyla pozadu, tak sem tam si také něco přečtu. 
Aktuálně mám přečtené tyto dvě knihy.
Stoletý stařík ...co k této knize napsat :-) Je to docela zvláštní kniha, ale musela jsem ji prostě přečíst do konce. Viděla jsem i film - což je hodně slabá verze knihy, tak jako vždy.
No a Chinaski - to je moje srdcová záležitost. Bylo to zajímavé nakouknutí do zákulisí. 


Žádné komentáře:

Okomentovat