pátek 2. ledna 2015

Vánoce a pohádky

...mám ráda pohádky. Mezi ty nej patří S čerty nejsou žerty, O statečném kováři, Zlatovláska, Třetí princ, Princ a Večernice ....
Letos o vánocích bylo v tv několik nových pohádek...

Nejpovedenější mi přijde asi pohádka-komedie Kdyby byly ryby. Při ní jsem se párkrát zasmála, jen mi trochu vadil ten zvuk "ding z Windows" ....než jsem došla na to, že je to v pohádce, tak jsem si říkala co se tomu počítači zase nelíbí :-)


I pohádce Princezna a písař jsem dala šanci. Celkem pěkná pohádka a místy i vtipná. Janek se mi líbil moc i když jsem v něm občas viděla (hlavně slyšela) Lexu. Princezna je taky pěkná ...jen na Janka moc velká, dala bych k němu nějakou drobnější princeznu :-)


Pohádku Láska na vlásku jsem ještě nedokoukala
...viděla jsem asi 10 minut a nic.


Pro nás doma je letos stejně nejlepší pohádka Tři bratři. V kině jsme ji viděli 2x a hned jak ji dali na dvd ji máme doma. Vlk byl na můj vkus sice trochu strašidelnější, ale už jsem si zvykla.


1 komentář:

  1. Pohádky máme moc rádi a na některé jsme se taky dívali. Jo..ten zvuk z počítače nás taky hodně rušil...

    OdpovědětVymazat