pátek 26. prosince 2014

Čteme

Co jsme přečetli v posledních dnech ...

Dnes jsem malé dočetla pohádkovou knížku Pohádky vánočního zvonku od Františka Kožíka a musím napsat, že až na jednu pohádku je to ÚŽASNÁ pohádková kniha.
U pohádky Neposlušný koník se mi malá rozplakala protože tam dárky kupují rodiče a nenosí je Ježíšek, tak byla smutná, že to už není to pravé překvapení ...naštěstí jsem to zamluvila ať si to ježíškovo kouzlo ještě aspoň rok užije.
PS: jinak je to pohádka moc pěkná


***
Mikuláš nám donesl úžasnou knihu. 
Mikuláš, Ježíšek, pan Vrána a my od Miloše Kratochvíla
Je to kouzelná knížka vyprávějící příběh jedné rodiny, která má bezvadného souseda pana Vránu. Ten by pro svého vnoučka udělal cokoliv ... ze sněhu vymodeloval babičku místo sněhuláka, obarvil živé prasátko zlatou barvou ... prostě úžasné čtení.




 ***
A než jsme začali číst vánoční čtivo, přečtli jsme Ronju, dceru loupežníka od Astrid Lindgrenové.
Já jako dítě knihu nikdy nečetla, jen jsem viděla film a jak už to tak bývá, kniha byla lepší. Teprve až jsme měli dočteno, jsem pustila malé film a také se ji moc líbil.

Žádné komentáře:

Okomentovat