sobota 1. února 2014

Kronika

Píšete si kroniku? Já s tím trochu bojuji, ale snažím se :-) Momentálně jsem teda dopisovala poslední dva roky (ještě štěstí, že tak hodně fotím a podle fotek si vzpomenu). Přijde mi, že je kronika ještě lepší než fotoalbum (jj i tam se dají dělat popisky), ale tady můžu zachytit co chci, hlášky dcery, obrázky, nalepit vstupenky ...třeba kdy jsme poprvé byli v divadle ....
Takže předsevzetí do letošního roku - pokračovat v kronice, dopisovat zážitky.
(Sem tam si stěžuji, že nic neděláme, nic nepodnikáme, ale není to tak, je super to vidět pěkně pohromadě).
Můžu do ní vložit třeba tento obrázek 
...který by jinak někde "zapadl".
Při sobotním vaření jsem se dívala na krasobruslení a malá se mnou ...povídali jsem si o něm a nejvíc ji zaujalo, jak na závěr divácí hází dárky na ledovou plochu.
No a odpoledne si sedla a malovala :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat