středa 5. června 2013

Čteme

Další várka (skoro) přečtených knih.
Nezbedné pohádky od Josefa Lady - fajn pohádky, ale pro starší děti. Zato Pilot Balů zasahuje, kterého si vybrala malá sama jsme přečetli na dvakrát - není to velké intelektuální čtení, ale na odlehčení je to super.
Pohádky o kohoutkovi a slepičce od M. Černíka si taky vybrala malá. Příběhy o tom co kohoutek provedl, co se jim přihodilo ....malou to bavilo asi jen do poloviny.
Knížku od B. Nesvadbové - Garpíškoviny jsem vybrala já....byla jsem zvědavá a vzdala to po první stránce. Knížka je možná zajímavá pro její dceru, ale né pro tu mojí.
Pohádková čítanka od E. Petišky byla fajn. Každá pohádka něco vysvětluje, jen mi to občas přišlo moc kostrbaté ...první knížka od Petišky, kterou jsme nedočetli do konce.
Čteme i knížky co máme doma v knihovně.
Písmenkvé pohádky od E. Bešťákové jsem vybrala v době kdy malá ještě ani neseděla. Protože mám ráda ilustrace od Dagmar Ježkové. O každém písmenku nebo písmenkách je jedna pohádka, ve které je zvýrazněné aktuální písmenko.
Jiřího Žáčka jsem měla vždyky ráda a teď je to můj největší favorit. Jeho knížka Sedmero pohádek na dobrou noc je naprosto úžasná!
Pojďme spolu tam a zpátky,
já vás pozvu do pohádky.
Čeká na nás krásný svět,
začínáme vyprávě.
A takto úžasné je to od začátku až do konce :-)
Malá má ráda malované čtení, takže už po několikáté čteme knížku O Popelce a jiné pohádky. Klasické pohádky s obrázky.

Žádné komentáře:

Okomentovat