neděle 21. dubna 2013

Čteme

Další várka knížek půjčených v městské knihovně. Když jsme odcházeli z knihovny, nesl tašku manžel, byla těžká a plná pohádkových knih a knížek o vesmíru (pro mě do práce, pořád čteme dobrodružství Jirky a jeho toulek po vesmíru a pořád jsem z četby nadšená já i děti a to už čteme druhý díl). Říkala jsem si jestli jsme to nepřehnali a muž na to, že určité né všechno bude čtivé
a měl pravdu.
Huňaté pohádky a Dinosauří pohádky na dobrou noc. Vypadají skvěle, obsah už bohužel super není. Pohádky nedávají smysl...dějí se tam věci, aniž by bylo vysvěteleno jak a proč se staly.
Malá si vybrala i klasiku od V. Čtvrtka ...krásné obrázky od pana Milera. Cesty formana Šejtročka je asi čtení pro starší děti - spousta slov, která malá ještě nezná....pár slov se dá vysvětlit, ale "překládat" celé věty...no možná jsem zaujatá, Čtvrtek se mi  nečte dobře.
Zato jsme nadšení z pohádek, které převyprávěl Jiří Žáček.  
Pohádkový kolotoč a Pohádkový tobogán. Krásné klasické pohádky, pěkné ilustrace. A nejvíc nás dostala popletená pohádka o Zlaté rybce, teda o Staré botě. Rybářova žena chtěla být bohatá...nahluchlá bota z ní udělala rohatou :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat