sobota 27. října 2012

...prostě pátek

Musím poděkovat, všem co mi napsali do komentáře. Moc ráda bych Vám odpověděla, ale mám tu někde zádrhel a nemůžu přijít na to kde ten problém je. Ať jsem přihlášená u sebe, nebo chci pochválit Vaše krásné práce, Vaše písmenka, která mě osloví ...tak mi to prostě nejde :o( Vůbec se to nezobrazí. Jestli víte kde je 
problém, budu ráda za každou radu :o)

A co jsme dnes dělaly ...hned po tom, co jsem dostala injekci, aby mě nebolela záda jsme si s malou užily pár slunečných okamžiků dnešního dne. Hned po nafocení se zatáhlo a bylo hůř a hůř.
Taky jsem zkoušela kávové koule ....příště je ale musím napřed pomalovat (buď tmavě hnědou nebo černou)
...a ještě jsem s malou zvládla upéct asi po sto letech tvarohovou bábovku. Malá moc ráda vaří, takže to asi brzo zopakujeme :o)

2 komentáře:

  1. To zní jako pěkný den :-) Tedy až na tu injekci. Ať je brzy líp! :-)
    Ty koule jsou zajímavý nápad, díky za inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat