pátek 13. listopadu 2020

Vánoční dekorace II.

 ... letos jsem si oblíbila polystyrenové kužely všech možných velikostí :-)

Dlouho jsem odolávala pokušení udělat trpaslíky :-) nakonec jsem se do toho vrhla naplno, všechny neteře dostanou svého trpaslíka.

Vánoční dekorace z rifloviny.

Krásný víkend :-)

Jana

6 komentářů:

  1. Paráda všechno. Já propadla té riflovině. Dvě kravky už jsou u dcery. Jednu má ona, druhou Bobule, i když ta si jí asi taky usurpovala pro sebe, teď mám nastřiženo na žábu, a ještě bych chtěla udělat oslíka a ovečku.... ale ten džínový stromek je skvělý!

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou krásné dekorace, moc se mi líbí ten stromeček :)

    OdpovědětVymazat
  3. Trpaslíci jsou moc roztomilí, dzinovinu také hodně používám, ale stromek mě nenapadl, je kouzelný. Mějte se hezky. Alena

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou tak nádherní :-) . Po těchto skřítcích koukám už dlouho, tak si je letos asi koupím. už neodolám :-D . Nějaké nové vánoční dekorace bych chtěla. Mám to tu každý rok stejný a už mě to nebaví, tak bych to mohla letos konečně trochu oživit novými skřítky :-) .

    OdpovědětVymazat