neděle 3. června 2018

Slovanská epopej

... tu jsme prostě museli vidět :-)
Já jsem jí viděla jako malá (tenkrát jsem snad ani nechodila do školy) a pamatovala jsem si jen ten úžasný pocit, jak jsem byla proti těm ohromným obrazům malá :-)
Takže když nám ji z Prahy půjčili do Brna (sice jen 9 kousků), vyrazili jsme při první příležitosti si ji prohlédnou i s dcerou. 

Bylo super, že jsme si lístky koupili v klidu doma. Lístky se prodávají na určitý čas, protože se do "galerie" pouští vždy po skupinkách. Fotit se bohužel nesmí ...líbila by se mi fotka "srovnání velikosti člověka a plátna" :-)

Zdroj  https://www.bvv.cz/festival-republika/

 Prohlédli jsme všechny vystavené obrazy, ale nejvíc si budu pamatovat tento a to jen kvůli ženě namalované v popředí ...výraz jejího obličeje mě asi bude i strašit :-)

 Zdroj: zde.

 Zdroj: zde.

Abych nekončila děsivě, tak něco co se mi líbilo :-)
Víc než epopej se mi líbí Muchovy reklamní plakáty, kterých tam bylo vystavených kolem 130 kousků.

 Zdroj: zde.

Zdroj: zde.

Krásný týden :-)
Jana 

1 komentář:

  1. Jani, tahle díla jsem nikdy neviděla. Věřím, že to byl silný zážitek, který člověk nikdy nezapomene.
    Měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat