úterý 7. listopadu 2017

Sv. Martin

...téma tohoto týdne :-)
Nejlepší povídání o sv. Martinovi jsem našla v posledním čísle časopisu Rozmarýnka pro děti, kde najdete i recept na Svatomartinské rohlíčky :-)

  Mé družinové děti (většina) milují šití. Takže jsem si pro ně připravila šití svatomartinské - šijeme koníčky pro Martina.

Pomůcky: jednoduchá šablonka koně, filc, bavlnka, jehla, nůžky, korálka, vycpávkový materiál.

Pospup: pomocí šablonky si překleslím tvar na filc, sešpendlím a vystřihnu. Děti obšívají jednoduchým stehem. Hřívu a ocas jim nastříhám a vložené je přišijí. Vycpeme, přišijeme oko a přidáme šňůrku na pověšení. 



...ještě pár papírových isnpirací :-)


Tvoření zdar :-)
Jana

1 komentář:

  1. Jani, všechny tyhle nápady na svatomartinské tvoření jsou úžasné! Vždycky mě bavilo něco tvořit, jak když jsem byla dítě, tak i teď v dospělosti... Když jsem jezdívala jako vedoucí na tábor, vedla jsem kroužek tvořivých ručiček a tam jsme se s nimi teda pořádně vyblbla. :-)
    Tvé dětičky v družině jsou moc šikovné! Nestačím zírat. To musíte mít družinu krásně vyzdobenou! :-)

    OdpovědětVymazat