pátek 4. srpna 2017

Sponkovník

...aneb mám po osmi letech volno a musela jsem se nějak zabavit :-)
Tak jsem pro dceru a její sestřenice vytvořila sponkovníky.

Materiál: látka, stužka, vatelín, kroužek, knoflík, nit, nůžky, šicí stroj :-)

Postup: látku jsem si nastříhala na pásky 12x70cm, vatelín (4x60) jsem nažehlila 2,5  a 5 cm od okraje, pásek jsem založila a sešila. 
Stužka je použitá k připevnění kroužku - slouží k zavěšení a dekoraci.
Dole jsem udělala ucho na pověšení čelenek. Knoflík je jen na ozdobu a zdůraznění místa kde už je ucho na čelenky. 



Krásný víkend :-)
Jana

5 komentářů:

  1. Jani, tak to je nádhera. Skvělý nápad a moc krásně zpracovaný. Jednoduché a elegantní. Holkám se určitě bude líbit, mne se líbí moc.
    Hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) sponkovníky měli úspěch, ale o ten s modrou stužkou byl největší zájem :-)
      Krásný týden, konečně se trochu ochladí :-) Jana

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, bezva napad! A tak si rikam, ze presne tohle vyrobim pro paradive holcicky do skolky! :-) Silvie

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, já taky zrovna jeden šiju, ale ty tvé jsou mnohem hezčí. Hodnotím to dřevěné kolečko, to je skvělé!!! :-) Krásné letní dny, Ivana.

    OdpovědětVymazat